Продавець Інтернет-магазин "Altair" розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
47 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (50) 471-12-92
+380 (95) 501-72-47
+380 (50) 701-47-31
Інтернет-магазин "Altair"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Обов'язковою умовою обміну та повернення є те, що товар не був використаний і має всі супровідні документи, які підтверджують купівлю. Процедура повернення товару належної якості: - зателефонуйте за телефоном +380 (50) 701-47-31, або надішліть листа на email promstiral@ukr.net, зазначивши в темі "Повернення/обмін товару" і повідомте про намір повернути або обміняти оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником за адресою: Монгольський провулок, 6, Харківська область, 61157, Харків, Україна. - зателефонуйте або напишіть у Viber/WhatsApp за номером +380 (50) 701-47-31 і повідомте менеджеру номер декларації надісланої посилки і номер банківської карти або реквізити ФОП, на яку потрібно здійснити повернення коштів; - після отримання товару та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення, протягом 2 робочих днів, ми повернемо вам кошти на банківську карту або відправляємо інший товар. Умови повернення товарів неналежної якості: У випадках, коли товар прибув неналежної якості, на пункт видачі, споживачеві необхідно скласти акт пошкодження в присутності представника служби доставки та повідомити менеджера нашої компанії для подальшої комунікації щодо вирішення питання. Якщо ви виявили брак або інший недолік під час експлуатації товару, зверніться до магазину протягом гарантійного терміну (14 днів з моменту купівлі). Процедура повернення товару неналежної якості: - зателефонуйте за телефоном +380 (50) 701-47-31, або надішліть листа на email promstiral@ukr.net, зазначивши в темі "Повернення/обмін товару" і повідомте про намір повернути або обміняти оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником за адресою: Монгольський провулок, 6, Харківська область, 61157, Харків, Україна. - зателефонуйте або напишіть у Viber/WhatsApp за номером +380 (50) 701-47-31 і повідомте менеджеру номер декларації надісланої посилки і номер банківської карти або реквізити ФОП, на яку потрібно здійснити повернення коштів; - після отримання товару та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення, протягом 2 робочих днів, ми повернемо вам кошти на банківську карту або відправляємо інший товар. Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця. Зворотна доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner